Firma sprzątająca

Wysyłka w: natychmiast
Cena: 29,90 zł 29.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Firma sprzątająca

Przykład gotowego wniosku i biznes planu o udzielenie dotacji z PUP dla firmy zajmującej się sprzątaniem biur, domów, odśnieżaniem, oraz pracami porządkowymi na rzecz wspólnot mieszkaniowych. Dokument został przygotowany na podstawie wniosku złożonego do Urzędu Pracy w Warszawie - który doprowadził do skutecznego uzyskania dotacji.

Na ilustracjach przedstawiamy fragment biznes planu, oraz ogólną konstrukcję dokumentu. Do opracowania dodajemy bezpłatny poradnik dotyczący procedury ubiegania się o dofinansowanie na podjęcie działalności.  

Liczba stron: 40

Format: PDF (dokumenty udostępniane automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty) 

Spis treści:

Spis treści:

1. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY

2. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA - BIZNES PLAN

Cel i opis działalności gospodarczej

1) Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia

2) Motywacja do rozpoczęcia działalności (jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa)

3) Plany rozwoju planowanej firmy

4) Opis działalności głównej i pobocznej

5) Źródło pomysłu na biznes

6) Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia

i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły

7) Termin podjęcia działalności gospodarczej

8) Kwestia uprawnień, koncesji, licencji

9) Opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności (dane liczbowe oraz ich źródła)

10) Trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję

11) Różnice pomiędzy planowaną działalnością, a wskazaną konkurencją

3. Klient planowanego przedsięwzięcia

1) Główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta

2) Charakterystyka potencjalnych klientów

3) Uzasadnienie popytu w głównych grupach klientów

4) Sposób pozyskania klienta

5) Metody utrzymania klientów

4. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej

1) Status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza

2) Dzielnicę m. st. Warszawy, na terenie której zostanie zarejestrowana działalność

3) Powierzchnia, stan techniczny miejsca, w którym prowadzona będzie planowana działalność

4) Czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej

5) Plusy i minusy prowadzenia działalności we wskazanym miejscu

6) Opis wpływu lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo

5. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą

1) Sposób zarządzania firmą świadczącą usługi porządkowe

2) Planowane jest zatrudnienie pracowników

3) Role pracowników

4) Dostawy surowców, materiałów, towarów, usług

5) Firma sprzątająca a współpraca z innymi podmiotami

 

Załącznik nr 1 – działania organizacyjne

Załącznik nr 2 – analiza SWOT

Załącznik nr 3 – kalkulacja  miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie

Załącznik nr 4 - kalkulacja planowanych wydatków inwestycyjnych związanych z uruchomieniem działalności gospodarczej oraz uzasadnienie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl