Myjnia samochodowa
Opis
Myjnia samochodowa (parowa)
Przykład wniosku i biznes planu o dotacje z PUP, dla parowej myjni samochodowej. Dokument został przygotowany w oparciu o dokumenty złożone w Warszawie, które doprowadziły do skutecznego uzyskania dotacji na otwarcie działalności.
Znajdujące się obok Ilustracje przedstawiają fragment biznes planu, oraz ogólna konstrukcję dokumentu. Do wzoru dodajemy poradnik dotyczący ubiegania się o dotacje z PUP. W tym przypadku wniosek pełni jednocześnie rolę biznesplanu.
Liczba stron: 33
Format: PDF (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po otrzymaniu płatności)
Spis treści:
WNIOSEK O DOTACJE PUP NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
1-11. Dane osobowe
- Przebieg pracy zawodowej, posiadane kwalifikacje oraz ukończone szkolenia przydatne do prowadzenia planowanej działalności
- Sposób rozwiązania ostatniej umowy o pracę
- Czy korzystał(a) Pan(i) kiedykolwiek z bezzwrotnych środków Funduszu Pracy lub innych środków publicznych?
- Czy ma Pan(i) zaciągnięte zobowiązania?
- Czy wcześniej prowadził(a) Pan(i) działalność gospodarczą?
- Czy korzysta Pan(i) z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej, Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie lub innych instytucji pomocy społecznej?
- Czy posiada Pan(i) własne środki, które może Pan(i) przeznaczyć na uruchomienie działalności gospodarczej?
- Czy planuje Pan/i być płatnikiem podatku VAT w przypadku podjęcia działalności gospodarczej?
OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA – BIZNES PLAN
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
1) Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
2) Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa?
3) Czy posiada Pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
4) Opis działalności głównej i pobocznej
5) Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu? – (należy podać źródło pomysłu)
6) Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
7) Jaki jest planowany termin podjęcia działalności gospodarczej?
8) Czy planowana działalność wymaga szczególnych uprawnień, koncesji, licencji?
9) Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności
10) Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję - można przedstawić w formie tabelarycznej
11) Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
- Klient planowanego przedsięwzięcia:
1) Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
2) Charakterystyka potencjalnych klientów
3) Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów
4) Należy wskazać sposób pozyskania klienta
5) Należy opisać metody utrzymania klientów
- Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
1) Należy podać status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
2) Należy wskazać dzielnicę m. st. Warszawy, na terenie której zostanie zarejestrowana działalność oraz podać adres wykonywania działalności
3) Należy opisać jaka jest powierzchnia, stan techniczny miejsca, w którym prowadzona będzie planowana działalność
4)Czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
o wybranym profilu?
5) Należy wskazać plusy i minusy prowadzenia działalności we wskazanym miejscu.
6) Należy opisać wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
- Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
1) Należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem
2) Czy planowane jest zatrudnienie pracowników, jeśli tak podać rodzaj umowy, na jaką zostaną zatrudnieni, wymiar czasu pracy oraz wysokość wynagrodzenia?
3) Należy określić rolę pracowników - podać zadania przez nich realizowane
4) Należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
5) Należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi
Załącznik nr 1 – Działania organizacyjne
Załącznik nr 2 – Analiza SWOT
Załącznik nr 3 – BRAK!!!
Załącznik nr 4 – Kalkulacja planowanych wydatków inwestycyjnych związanych z uruchomieniem działalności gospodarczej oraz uzasadnienie
Załącznik nr 5 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis