Biuro rachunkowe
Opis
Biuro rachunkowe
Wzór wniosku i biznes planu o dotacje z Urzędu Pracy dla biura rachunkowego, przygotowany na podstawie wniosku i załączników złożonych do UP m.st. Warszawa w 2021 r., które skutkowały uzyskaniem drugiej najwyższej punktacji i przyznaniem dofinansowania. Profil działalności obejmuje obsługę księgową, kadry i płace oraz inne typowe dla tego rodzaju firmy działania.
Powyższe ilustracje przedstawiają konstrukcję wzoru oraz fragment dokumentów. Ponadto do każdego zamówienia dodajemy bezpłatnie obszerny poradnik dotyczący dotacji i przygotowania niezbędnych dokumentów.
Liczba stron: 33 (ok. 10 100 wyrazów)
Format: PDF + DOC (dokumenty udostępniane są automatycznie na wskazany adres e-mail natychmiast po dokonaniu płatności)
Spis treści:
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
1-8. Dane osobowe
- Posiadane kwalifikacje, ukończone szkolenia przydatne do prowadzenia planowanej działalności, uprawnienia zawodowe
- Sposób rozwiązania ostatniej umowy o pracę
- Zobowiązania finansowe
- Informacja o działalnościach prowadzonych w przeszłości
- Własne środki przeznaczone na uruchomienie działalności gospodarczej
- Informacje o statusie osoby bezrobotnej, skierowaniach na szkolenia oraz decyzji w zakresie podatku VAT
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
- Uzasadnienie potrzeby realizacji i celu planowanego przedsięwzięcia
- Motywacja do rozpoczęcia działalności (przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa)
- Plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
- Opis działalności głównej i pobocznej
- Opis czynników które wpłynęły na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa w postaci biura rachunkowego
- Uzasadnienie wyboru planowanej działalności gospodarczej, szans powodzenia i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania i artykuły
- Planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
- Czy planowana działalność wymaga uprawnień zawodowych
- Opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności (dane liczbowe oraz ich źródła)
- Opis 3 wybranych firm konkurencyjnych
- Różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2. Klient planowanego przedsięwzięcia
- Główne grupy klientów
- Charakterystyka potencjalnych klientów
- Uzasadnienie popytu w głównych grupach klientów
- Sposoby pozyskania klientów
- Metody utrzymania klientów
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- Adres siedziby
- Adres miejsca wykonywania działalności
- Status prawny lokalu
- Opis lokalu
- Informacja czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
- Plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej we wskazanym miejscu
- Wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- Sposób zarządzania przedsiębiorstwem
- Zatrudnienie pracowników
- Przewidywani dostawcy surowców, materiałów, towarów i usług
- Informacje o współpracy z firmami zewnętrznymi
Załącznik nr 1 – Harmonogram działań organizacyjnych, reklamowych i promocyjnych
Załącznik nr 2 – Analiza SWOT wraz z podsumowaniem
Załącznik nr 3 – Tabela kalkulacji zysków i start wraz z uzasadnieniem
Załącznik nr 4 – Plan wydatków z dotacji PUP + uzasadnienie planowanych zakupów