Geodezja
Opis
Geodezja
Przykład gotowego wniosku o udzielenie dotacji z PUP na podjęcie działalności w postaci firmy świadczącej usługi geodezyjne (sporządzanie map do celów projektowych, rozgraniczenia nieruchomości, wytyczanie obiektów budowlanych i inne). Dokumenty zostały przygotowane w oparciu o wniosek złożony w Urzędzie Pracy w Bytomiu i doprowadziły do uzyskania dotacji.
Poniższe grafiki przedstawiają fragment wniosku i ogólną konstrukcję dokumentu. Do zakupu dodajemy bezpłatnie specjalny poradnik dotyczący przygotowania dokumentów o dofinansowanie na podjęcie działalności z PUP.
Liczba stron: 31
Format: PDF (dokumenty udostępniane automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty)
Spis treści:
WNIOSEK
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
II. DANE DOTYCZĄCE PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
- Kwota wnioskowanego dofinansowania
- Planowana data rozpoczęcia działalności gospodarczej
- Rodzaj działalności gospodarczej
- Symbol podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności
- Forma prawna działalności
- Adresy prowadzenia działalności
- Opis planowanego przedsięwzięcia
- Dokumenty wymagane do uruchomienia planowanej działalności
- Ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia
- Środki własne (przewidziane do wykorzystania w planowanej działalności)
- Przewidywany całkowity koszt uruchomienia działalności
- Analiza rynku dostawców
- Analiza rynku odbiorców
- Jak Pan(i) zamierza reklamować swoją działalność, podać w jakiej formie?
- Czy w rejonie przyszłej działalności istnieją firmy i osoby zajmujące się taką samą działalnością?
ZAŁĄCZNIK NR 2 - KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ ŹRÓDŁA ICH FINANSOWANIA
ZAŁĄCZNIK NR 3 - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA WYDATKÓW DO PONIESIENIA W RAMACH DOFINANSOWANIA
ZAŁĄCZNIK NR 4 - PRZEWIDYWANE EFEKTY EKONOMICZNE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
ZAŁĄCZNIK NR 8 - ROZEZNANIE RYNKU DOTYCZĄCE PLANOWANYCH ZAKUPÓW
BIZNES PLAN
I. Streszczenie
II. Krótka prezentacja firmy
III. Charakterystyka produktów i usług
IV. Rynek i marketing
- Charakterystyka klientów
- Konkurencja
- Koniunktura
- Charakterystyka dostawców
- Działania marketingowe
V. Potencjał produkcyjny i personel
VI. Analiza finansowa przedsięwzięcia
VII. Analiza SWOT
VIII. Wnioski