Perfumeria
Opis
Perfumeria
Przykład gotowego wniosku i biznes planu o udzielenie dotacji z PUP dla firmy zajmującej się stacjonarną sprzedażą perfum na mililitry, oraz innych kosmetyków. Dokument został przygotowany na podstawie wniosku złożonego w Urzędzie Pracy w Lublinie i doprowadził do skutecznego uzyskania dotacji.
Na ilustracjach znajdą Państwo fragment biznes planu, oraz ogólna konstrukcję dokumentu. W bonusie dodajemy bezpłatny poradnik dotyczący przygotowania własnych dokumentów oraz obowiązujących zasad i kryteriów związanych z dotacjami.
Liczba stron: 15 (5010 wyrazów)
Format: PDF (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po otrzymaniu płatności)
Spis treści :
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PLANOWANEJ PERFUMERII (biznes plan)
- Kwota wnioskowanych środków (dotacja z Urzędu Pracy)
- Rodzaj zamierzonej działalności (m. in. profil, cel, motywacja, przyczyny dla których decyduje się Pan(i) na rozpoczęcie działalności gospodarczej)
- Symbol wraz z nazwą podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności (PKD)
- Opis zamierzonej działalności gospodarczej (m.in. charakterystyka profilu, specyfikacja, zakres)
- Adres prowadzenia zamierzonej działalności (m.in. opis miejsca, w którym będzie prowadzona działalność, powierzchnia lokalu, stan techniczny, uzasadnienie wyboru)
- Forma prawna lokalu
- Czy pod wskazanym w pkt. 5 adresem jest aktualnie prowadzona działalność gospodarcza?
- Planowana działalność gospodarcza w kontekście koncesji i pozwoleń
- Działania podjęte na rzecz zamierzonej działalności
- Czy będzie Pan(i) zatrudniał(a) pracowników
- Proponowana forma zabezpieczenia zwrotu środków
- Wskazanie ewentualnych poręczycieli
III. KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI
- SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA WYDATKÓW W RAMACH WNIOSKOWANYCH ŚRODKÓW
- PRZEWIDYWANE EFEKTY EKONOMICZNE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- DANE DOTYCZĄCE RYNKU I KONKURENCJI
- Opis konkurencji – kilka konkretnych przykładów (należy wymienić i odnieść się do każdej z wymienionych firm, opisać jakość i ceny oferowanych produktów/usług, itp.)
- Sposoby rywalizacji z konkurencją (czy jest możliwość uzyskania przewagi Pana/i firmy nad konkurencją, jeżeli tak to w jaki sposób?)
- Analiza rynku dostawców (źródła zaopatrzenia – nazwy firm, adresy, rodzaj produktu/usługi, ceny; uzasadnienie wyboru dostawcy itp.)
- Analiza rynku odbiorców