Perfumeria

Wysyłka w: natychmiast
Cena: 29,90 zł 29.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Perfumeria

Przykład gotowego wniosku i biznes planu o udzielenie dotacji z PUP dla firmy zajmującej się stacjonarną sprzedażą perfum na mililitry, oraz innych kosmetyków. Dokument został przygotowany na podstawie wniosku złożonego w Urzędzie Pracy w Lublinie i doprowadził do skutecznego uzyskania dotacji.

Na ilustracjach znajdą Państwo fragment biznes planu, oraz ogólna konstrukcję dokumentu. W bonusie dodajemy bezpłatny poradnik dotyczący procedury ubiegania się o dofinansowanie na podjęcie działalności.  

Liczba stron: 14

Data wykonania: 2018 r.

Format: PDF (dokumenty udostępniane są automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty) 

Spis treści :

I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY

II. OPIS PLANOWANEJ PERFUMERII (biznes plan)

  1. Kwota wnioskowanych środków (dotacja z Urzędu Pracy)
  2. Rodzaj zamierzonej działalności (m. in. profil, cel, motywacja, przyczyny dla których decyduje się Pan(i) na rozpoczęcie działalności gospodarczej)
  3. Symbol wraz z nazwą podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności (PKD)
  4. Opis zamierzonej działalności gospodarczej (m.in. charakterystyka profilu, specyfikacja, zakres)
  5. Adres prowadzenia zamierzonej działalności (m.in. opis miejsca, w którym będzie prowadzona działalność, powierzchnia lokalu, stan techniczny, uzasadnienie wyboru)
  6. Forma prawna lokalu
  7. Czy pod wskazanym w pkt. 5 adresem jest aktualnie prowadzona działalność gospodarcza?
  8. Planowana działalność gospodarcza w kontekście koncesji i pozwoleń
  9. Działania podjęte na rzecz zamierzonej działalności
  10. Czy będzie Pan(i) zatrudniał(a) pracowników
  11. Proponowana forma zabezpieczenia zwrotu środków
  12. Wskazanie ewentualnych poręczycieli

III. KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI

  1. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA WYDATKÓW W RAMACH WNIOSKOWANYCH ŚRODKÓW
  2. PRZEWIDYWANE EFEKTY EKONOMICZNE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  3. DANE DOTYCZĄCE RYNKU I KONKURENCJI
  4. Opis konkurencji – kilka konkretnych przykładów (należy wymienić i odnieść się do każdej z wymienionych firm, opisać jakość i ceny oferowanych produktów/usług, itp.)
  5. Sposoby rywalizacji z konkurencją (czy jest możliwość uzyskania przewagi Pana/i firmy nad konkurencją, jeżeli tak to w jaki sposób?)
  6. Analiza rynku dostawców (źródła zaopatrzenia – nazwy firm, adresy, rodzaj produktu/usługi, ceny; uzasadnienie wyboru dostawcy itp.)
  7. Analiza rynku odbiorców
Pliki do pobrania:

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl