Dropshipping
Opis
Dropshipping – handel internetowy
Gotowy biznes plan i wniosek o udzielenie dotacji z Urzędu Pracy na uruchomienie sklepu internetowego działającego w modelu dropshipping'owym. Zakres sprzedaży przedstawiony w tym biznesplanie obejmuje grupę produktów z zakresu suplementów diety. Wzór opiera się na dokumentacji, która została złożona do Urzędu Pracy w Bolesławcu w 2023 roku i doprowadzając do uzyskania dotacji. Na ilustracjach przedstawiamy fragment biznes planu, ogólną budowę dokumentów oraz spis treści dla poradnika - który bezpłatnie dodajemy do wzoru. Poradnik obejmuje wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z dotacjami udzielanymi przez Urzędy Pracy. Zawiera też liczne wskazówki dotyczące przygotowania wniosku i biznesplanu.
Liczba stron: 27 (ok. 7050 wyrazów)
Data wykonania: 2023 r.
Format: PDF + DOC (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po dokonaniu płatności)
Spis treści:
I. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WNIOSKOWANEJ POMOCY
- Wnioskowana kwota
- Rodzaj planowanej działalności
II.NFORMACJE DOTYCZĄCE WNIOSKODAWCY
III. OPIS PLANOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. PODSTAWOWE INFORMACJE O PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
1.1 Rodzaj i miejsce prowadzonej działalności
1.2 Opis lokalu/nieruchomości/obiektu
- Tytuł prawny do lokalu
- Wymagane prace adaptacyjne
- Pozwolenia, koncesje, licencje
- Opis siedziby firmy
2. BIZNES PLAN – OPIS PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
2.1 Streszczenie planowanych działań
2.2 Przyczyny dla których decyduje się Pan/Pani na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz cel jaki chce Pan/Pani osiągnąć
2.3 Przewidywany przez wnioskodawcę termin rozpoczęcia działalności gospodarczej
2.4.Przewidywany okres prowadzenia działalności gospodarczej
2.5 Szczegółowy opis działalności gospodarczej (dropshipping)
2.6 Miejsca i źródła zaopatrzenia – analiza rynku dostawców
2.7. Charakterystyka rynku odbiorców (potencjalnych klientów)
2.8. Nawiązane kontakty z potencjalnymi kontrahentami, usługobiorcami
2.9. Analiza zagrożeń i konkurencji, czyli otoczenia, w którym firma zamierza działać
2.10 Opis działań marketingowych
2.11 Sezonowość popytu i ewentualny wpływ na wielkość sprzedaży
2.12 Analiza SWOT planowanej działalności
2.13 Planowane zatrudnienie pracowników w okresie pierwszych 12 miesięcy prowadzenia działalności
2.14. Rzeczy posiadane przez Wnioskodawcę, które są niezbędne i zostaną wniesione aportem do planowanej działalności, np. maszyny, urządzenia, wyposażenie, środki transportu, itp.
3. Kalkulacja kosztów niezbędnych do uruchomienia działalności gospodarczej wraz z uzasadnieniem konieczności zakupu
4. Uzasadnienie wartości uzyskanych przychodów
- Przykładowe ceny przyszłych usług oraz opisać sposób szacowania przychodów w poszczególnych miesiącach lub kwartałach pierwszych 12 m-cy prowadzenia działalności
- Analiza finansowa przychodów i kosztów działalności wraz z uzasadnieniem
- Forma zabezpieczenia zwrotu przez Wnioskodawcę środków na podjęcie działalności gospodarczej
Załącznik nr 1 – Oświadczenie wnioskodawcy