Instalacje sanitarne, elektryczne i spawanie
Opis
Instalacje sanitarne, elektryczne i spawanie
Przykład gotowego wniosku o udzielenie dotacji z PUP dla firmy zajmującej się wykonywaniem prac hydraulicznych, instalacji elektrycznych oraz świadczącą usługi spawalnicze. Dokumenty zostały opracowane na podstawie wniosku złożonego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu, który skutkował uzyskaniem dotacji.
Poniższe grafiki przedstawiają fragment dokumentów oraz ich ogólną konstrukcję. W bonusie dodajemy bezpłatny poradnik dotyczący procedury ubiegania się o dofinansowanie na podjęcie działalności oraz dodatkowe wskazówki w zakresie przygotowania własnych dokumentów.
Liczba stron: 35
Format: PDF (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po otrzymaniu płatności)
Spis treści:
WNIOSEK
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
II. DANE DOTYCZĄCE PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
- Kwota wnioskowanego dofinansowania
- Planowana data rozpoczęcia działalności gospodarczej
- Rodzaj działalności gospodarczej, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 6 marca 2018 r.
- Symbol podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności
- Forma prawna działalności gospodarczej
- Adres prowadzenia działalności
- Opis planowanego przedsięwzięcia
- Dokumenty wymagane do uruchomienia planowanej działalności
- Ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia
- Środki własne
- Przewidywany całkowity koszt uruchomienia działalności
- Analiza rynku dostawców
- Analiza rynku odbiorców (głównie grupy klientów, do których adresowana jest oferta, zapotrzebowanie na produkt/usługę, przykładowe ceny produktów/usług oferowanych do sprzedaży)
- Plan reklamowy
- Konkurencja (opis, liczba firm konkurencyjnych)
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY
- ZAŁĄCZNIK NR 2 - KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ ŹRÓDŁA ICH FINANSOWANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 3 - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA WYDATKÓW DO PONIESIENIA W RAMACH DOFINANSOWANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 4 - PRZEWIDYWANE EFEKTY EKONOMICZNE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- ZAŁĄCZNIK NR 5 - FORMA ZABEZPIECZENIA ZWROTU ŚRODKÓW
- ROZEZNANIE RYNKU DOTYCZĄCE PLANOWANYCH ZAKUPÓW
BIZNES PLAN
- Streszczenie
- do kogo jest adresowany,
- o jakie środki zabiegamy, na co zostaną przeznaczone,
- dla kogo przeznaczony jest nasz produkt/usługa
- Krótka prezentacja firmy
- nazwa i adres firmy, dane osobowe właściciela
- rodzaj prowadzonej działalności, forma prawna
- lokalizacja firmy
- profil i zakres działalności firmy, misja i cele firmy
- Charakterystyka produktów i usług
- czym przewyższają istniejące na rynku konkurencyjne produkty
- czy są łatwosprzedawalne
- czy dotyczą potrzeb, które obecnie nie są zaspokajane
- Rynek i marketing
- zasięg terytorialny
- charakterystyka klientów
- charakterystyka konkurencji
- charakterystyka dostawców
- działania marketingowe
- Potencjał produkcyjny i personel
- schemat organizacyjny
- kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jakie posiada kadra pracownicza
- zaplecze techniczne
- posiadane wyposażenie
- Analiza finansowa przedsięwzięcia
- całkowite nakłady przedsięwzięcia, koszty rozpoczęcia działalności
- źródła finansowania
- rachunek wyników
- Analiza SWOT (mocne strony, słabe strony, szanse, zagrożenia)
- Wnioski