Klimatyzacje i rekuperacja – montaż / serwis
Opis
Klimatyzacje – serwis i montaż
Wzór gotowego wniosku / biznesplanu o udzielenie dofinansowania z PUP na podjęcie działalności. Dotyczy firmy zajmującej się montażem i serwisem systemów klimatyzacyjnych, rekuperacji oraz drobnymi pracami remontowymi (działalność uzupełniająca). Przykład opiera się na dokumentach, które zostały złożone w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu początkiem 2022 roku i doprowadził do przyznania dotacji. Na ilustracjach znajdą Państwo fragment wniosku oraz ogólna konstrukcję dokumentu. Do wzoru dodajemy w gratisie poradnik dotyczący procedury ubiegania się o dofinansowanie oraz przygotowania własnego wniosku / biznesplanu przedsięwzięcia.
Liczba stron: 28 (ok. 8600 wyrazów)
Data wykonania: 2022 r.
Format: PDF + DOC (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po otrzymaniu płatności)
Spis treści:
I. OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Szczegółowy zakres działalności i opis oferowanego produktu / usługi
2. Planowany termin rozpoczęcia działalności
3. Opis działań podejmowanych w związku z prowadzeniem wnioskowanej działalności gospodarczej:
- Opis dla 1 roku działalności
- Opis dla 2 roku działalności
- Opis dla 3 roku działalności
4. Odbiorcy usług w zakresie klimatyzacji, rekuperacji oraz prac remontowych oraz planowane działania reklamowe
5. Okazje i sprzyjające warunki dla planowanej działalności
6. Potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanego przedsięwzięcia wraz z propozycją działań zaradczych
II. STAN ZAAWANSOWANIA ORGANIZACYJNEGO I INWESTYCYJNEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Posiadane środki własne zaangażowane w przedsięwzięcie
2. Miejsce wykonywania działalności gospodarczej
3. Miejsce przechowywania zakupów dokonanych w ramach wnioskowanego dofinansowania
4. Opis posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w branży planowanego przedsięwzięcia
5. Działania podjęte w celu pozyskania pozwoleń, atestów, certyfikatów, koncesji niezbędnych do prowadzenia wnioskowanej działalności
III. PLAN FINANSOWY
1. Kalkulacja wydatków związanych z podjęciem działalności –ogółem - ze wskazaniem źródeł ich finansowania
2. Szczegółowa specyfikacja i harmonogram zakupów w ramach wnioskowanych środków z Funduszu Pracy
3. Przewidywane efekty ekonomiczne wnioskowanej działalności w okresie pierwszych 12 miesięcy jej prowadzenia wraz z objaśnieniami
IV. PROPONOWANE ZABEZPIECZENIE ROSZCZEŃ URZĘDU Z TYTUŁU ZAWARCIA WNIOSKOWANEJ UMOWY
V. OŚWIADCZENIA WNIOSKODAWCY
VI. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW PRZEDŁOŻONYCH DO WNIOSKU O DOTACJE
Załącznik – Uzasadnienie wnioskowanych zakupów