Meble na wymiar
Opis
Wzór gotowego wniosku i biznes planu o dotacje z Urzędu Pracy dla firmy zajmującej się wykonywaniem mebli na wymiar (meble kuchenne, szafy itp.). Są to dokumenty, które w roku 2022 zostały złożone do Urzędu Pracy m.st. Warszawa i doprowadziły do przyznania osobie bezrobotnej dotacji na rozpoczęcie działalności.
Na znajdujących się poniżej zdjęciach znajdą Państwo fragment wzoru. Uwaga. Do każdego zamówienia dodajemy bezpłatnie obszerny poradnik dotyczący procedury ubiegania się o dofinansowanie z Urzędu Pracy oraz przygotowania własnego wniosku / biznes planu.
Liczba stron: 36 (ok. 10 600 wyrazów)
Format: PDF + DOC (dokumenty udostępniane są automatycznie na wskazany adres e-mail natychmiast po dokonaniu wpłaty)
Spis treści:
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
1-9. Dane osobowe
- Wykształcenie wnioskodawcy
- Posiadane kwalifikacje, ukończone szkolenia przydatne do prowadzenia planowanej działalności, uprawnienia zawodowe
- Sposób rozwiązania ostatniej umowy o pracę
- Zobowiązania finansowe
- Informacja o działalnościach prowadzonych w przeszłości
- Własne środki przeznaczone na uruchomienie działalności gospodarczej
- Zaangażowanie własnych środków finansowych
- Okres pozostawania bez zatrudnienia
- Informacja o uczestnictwie w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych
- Informacje o statusie osoby bezrobotnej, skierowaniach na szkolenia oraz decyzji w zakresie podatku VAT
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
- Uzasadnienie potrzeby realizacji i celu planowanego przedsięwzięcia
- motywacja do rozpoczęcia działalności (przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa)
- Plany rozwoju planowanej działalności
- Opis działalności głównej i pobocznej
- Opis czynników które wpłynęły na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa w postaci biura rachunkowego
- Uzasadnienie wyboru planowanej działalności gospodarczej, szans powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania i artykuły
- Planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
- Czy planowana działalność wymaga uprawnień zawodowych
- Opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności (dane liczbowe oraz źródła)
- Opis 3 wybranych firm konkurencyjnych zajmujących się wykonywaniem mebli na wymiar
- Różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2. Klient planowanego przedsięwzięcia
- Główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
- Charakterystyka potencjalnych klientów
- Uzasadnienie popytu w głównych grupach klientów
- Sposoby pozyskania klientów
- Opis metod utrzymania klientów
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- Adres siedziby
- Adres miejsca wykonywania działalności
- Status prawny lokalu
- Opis lokalu
- Informacja czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
- Plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej we wskazanym miejscu
- Wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- Sposób zarządzania przedsiębiorstwem
- Zatrudnienie pracowników
- Przewidywani dostawcy surowców, materiałów, towarów i usług
- Informacje o współpracy z firmami zewnętrznymi
Załącznik nr 1 – Harmonogram działań organizacyjnych, reklamowych i promocyjnych
Załącznik nr 2 – Analiza SWOT wraz z wnioskami z przedstawionej analizy
Załącznik nr 3 – Tabela kalkulacji zysków i start wraz z uzasadnieniem
Załącznik nr 4 – Plan wydatków z dotacji PUP + uzasadnienie zakupów