Stoły z żywicy
Opis
Meble z żywicy epoksydowej
Przykładowe, gotowe dokumenty o dofinansowanie z Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej. Wzór został przygotowany w oparciu o dokumenty złożone do PUP Nysa, które, podobnie jak inne dokumenty umieszczone w naszym sklepie – skutkowały przyznaniem dotacji. Profil działalności, której dotyczą dokumenty to: produkcja mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz z wykorzystaniem żywicy epoksydowej. Na ilustracjach prezentujemy fragment dokumentu oraz jego całościową budowę.
Do wzoru dodajemy nieodpłatnie wyczerpujący poradnik, który zawiera szczegółowe informacje dotyczące dotacji oraz instrukcje związane z przygotowaniem wniosku i biznesplanu.
Liczba stron: 32 (8033 wyrazy)
Format: PDF / DOC (linki do pobrania dokumentów wysyłane są na e-mail natychmiast po otrzymaniu płatności)
Data przygotowania: 2022 r.
Spis treści:
I. DANE DOTYCZĄCE WNIOSKODAWCY
II. ŻYCIORYS ZAWODOWY WNIOSKODAWCY
- Wykształcenie
- Zawody wyuczone (nazwa zawodu /profil/kierunek/ specjalność)
- Zawody wykonywane (potwierdzone dokumentami)
- Inne posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe przydatne do realizacji planowanego przedsięwzięcia (w tym przebyte kursy i szkolenia, potwierdzone dokumentami)
- Informacje o poprzednio posiadanym wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i/lub prowadzonej działalności gospodarczej/rolniczej
III. OPIS PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I FORMY ZABEZPIECZENIA OTRZYMANYCH ŚRODKÓW
- Kwota wnioskowanych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej
- Proponowana przez wnioskodawcę forma zabezpieczenia zwrotu otrzymanych środków w przypadku niedotrzymania warunków umowy
- Przewidywany termin rozpoczęcia działalności
- Charakterystyka planowanej działalności gospodarczej (szczegółowy opis przedmiotu i zakres planowanej działalności)
- Rodzaj działalności gospodarczej, w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej i symbol podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności (PKD) obowiązującą od 2007 roku wraz z opisem
- Pozwolenia, zaświadczenia, zezwolenia, certyfikaty niezbędne do prowadzenia działalności (inne poza zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
IV. MIEJSCE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WARUNKI LOKALOWE
- Adres siedziby firmy
- Miejsce prowadzenia / wykonywania działalności gospodarczej
- Posiadane pomieszczenia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej. Miejsce przechowywania maszyn, urządzeń, narzędzi lub innego sprzętu zakupionych ze środków przyznanych przez powiatowy urząd pracy.
- Opis wskazanych pomieszczeń ze względu na rodzaj lub zakres prowadzonej działalności.
V. PLANY INWESTYCYJNE
- Uzasadnienie przeznaczenia i wykorzystania zakupionych z wnioskowanych środków materiałów, maszyn, urządzeń, narzędzi i innego sprzętu w procesie technicznym (technologicznym) produkcji, oferowania usług, prowadzenia handlu
- Niezbędne prace remontowo – modernizacyjne przystosowujące lokal do prowadzenia działalności gospodarczej
- Stopień zaawansowania organizacyjnego i inwestycyjnego podejmowanej działalności (inne posiadane środki własne niezbędne do założenia firmy – poza lokalem)
- Zatrudnienie pracowników
- Informacja o działalności gospodarczej prowadzonej przez członków najbliższej rodziny
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE RYNKU I KONKURENCJI
- Rozeznanie rynku oraz kontakty z przyszłymi dostawcami
- Sposób sprzedaży oferowanych produktów lub usług oraz planowane metody reklamy
- Informacja o pobliskich firmach zajmujących się taką samą działalnością. Informacja o sezonowości oraz sposobach minimalizowania skutków sezonowości
- Wyszczególnienie w jaki sposób produkt (meble z żywicą) - różnią się od produktów konkurencji
- Analiza mocnych i słabych stron planowanego przedsięwzięcia oraz opis szans i zagrożeń ze strony czynników zewnętrznych
Załącznik nr 1: KALKULACJA WYDATKÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI ORAZ ŹRÓDŁA ICH FINANSOWANIA
Załącznik nr 2: CHARAKTERYSTYKA EKONOMICZNO – FINANSOWA PRZEDSIĘWZIĘCIA (w ujęciu miesięcznym i rocznym) wraz z wyjaśnieniami do kalkulacji
Załącznik nr 3: OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY O POMOCY PUBLICZNEJ I POMOCY DE MINIMIS